منتدى الخطاط المصرى للدعايه والاعلان

نكت تموت من الضحك ادخل شوف 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا نكت تموت من الضحك ادخل شوف 829894
ادارة المنتدي نكت تموت من الضحك ادخل شوف 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

نكت تموت من الضحك ادخل شوف 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا نكت تموت من الضحك ادخل شوف 829894
ادارة المنتدي نكت تموت من الضحك ادخل شوف 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كل ما تتمناه فى عالم الدعايه والاعلان....لسنا لوحيدون لكننا بعون الله الافضل..(عطاء بلا حدود).. الفروع./// السواقى/// الصالحيه الجديدة/// فاقوس.

رساله ترحيب لكل الاعضاء والزائرين الكرام....ونتمنى ان ننال اعجاب حضراتكم والله من وراء القصد والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
زائرنا الكريم ان لم تكن مسجل لدينا فنتشرف بالدخول والتسجل لكى تستمتع بكل ما نقدمه لك....والله من وراء القصد...مدير المنتدى (عصام الهادى)...تحياتى للجميع
رساله من المدير العام ( السلام عليكم ورحمه الله وبركاته.....ازيكم جميعا .. يا رب تكون كويسين ان شاء الله...وربنا يوفق كل واحد فى مجاله ......عصام الهادى )
بسم الله ....اود ان اعتذر الى اصدقائى وذملائى الذين كانوا معى فى العريش على تقصيرى فى رفع الصور الخاصه بنا جميعا واذا كان هناك اى لوم من احد فأقول ليس على ولكن على المهندس نبيل زميلنا لانه وعدنى انه هيجيب الصور ومش جابها ( اسف يا صاحبى ) ولكن فى اقرب وقت ان شاء سيتم عرضها فى المنتدى ...........سلامى الى جميع اصحابى واصدقائى وزملائى ... سلامى للجميع

نكت تموت من الضحك ادخل شوف

عادل محمد الهادى
    عادل محمد الهادى
    عضو جديد
    عضو جديد

نكت تموت من الضحك ادخل شوف Empty نكت تموت من الضحك ادخل شوف

مُساهمة من طرف عادل محمد الهادى الثلاثاء 19 مايو 2009, 9:31 am

السلام عليكم و رحمه الله و بركاته

مرة واحد غبي ماشى فى الشارع قال يارب يااااارب احط ايدى في جيبى الاقى 10جنيه يااااارب، حط ايده في جيبه لاقاه مخروم رجع يدور عليها لتكون وقعت

مرة واحد راح يخطب واحده، باباها قال له بس البنت لسة بتدرس، قال له خلاص اجلها في الفسحه

واحد غبي عنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوم مؤكدة...عد من واحد الى خمسميه... أخونا مكدبش خبر... وأول ما الدنيا ليلت راح للسرير وبدا يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل الى ميه وتسعة وتسعين ...كبس عليه النوم … قـام جري غـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد

واحد غبي حدف لحبيبته وردة ماتت ليه؟ علشان نسي يشيل الوردة من الزهرية

واحد غبي فتح محل غاز..وعلشان يعمل دعاية للمحل..فجر اسطوانة غاز

اتنين مساطيل عايزين يهربوا من مستشفى المجانين، قالو نعمل خطه، لو السور طويل نقصره شويه ونهرب، ولو السور قصير نهرب على طول، راحوا ملقوش سور خالص، قالوا يلا نرجع الخطه فشلت

مره واحد غبي راح السنيما هو ومراته اول ما النور طفا قال لها جومى يا واليه شكلهم هيناموا

اربعة أغبياء عملوا عملية اختطاف فخطفوا فتاه واوقفوا تاكسى فسائق التاكسى قال:التاكسى ده اربعه راكب بس قاموا سابوا الفتاه وركبوا هم

طلع مجموعة صيادين يصطادو وكل ما يصطادو حاجه كلابهم تجري تجيب الفريسه ما عدا كلب واحد بيخاف من صوت الرصاص فقالو لصاحبوه خده الافراح اللي بيحصل فيها ضرب نار كتير عشان يتعود على الرصاص وبعد ما اخده لمدة 6 شهور رجع يصطاد تاني أول ما ضرب نار الكلب اعد يزغرط

مره الأسد قال نكتة كل الحيوانات ضحكت إلا الحمار جيه تاني يوم لقوه بيضحك سألوه بتضحك ليه قال لهم أصلي فهمت النكتة

مرة كلب فقد الذاكرة ماشى فى الشارع بيقول صوصو...لا نونو.....لا ....

.واحد قال لأبوه بابا عاوز أكمل دراستي بره قال وايه المشكلة، قول لأمك تفرشلك في الحوش بس خد بالك لتبرد

مره واحده حامل ابنها الصغير بيسألها:ايه اللي في بطنك ده يا ماما قالتله :ده أخوك يا حبيبي...تاني يوم و هوه في المدرسه المدرس سأله:انت عندك اخوات؟ قاله:كان عندي واحد بس ماما أكلته

الوقت/التاريخ الآن هو السبت 21 سبتمبر 2024, 12:34 pm